O JAPŮ

“Zasazujeme se o navrácení pestrosti a radosti do každodenního jídelníčku. S JAPŮ je snadné jíst kvalitně a zdravě.”

Jsme mladá značka fungující na trhu od roku 2015, které není lhostejné, jak se lidé stravují. Proto si razíme vlastní cestu v segmentu zdravého rychlého občerstvení.

 

Jani Půlpánová

Jani

CEO

Zajímám se o udržitelný rozvoj a zdravý životní styl. JAPŮ je projekt, kdese oba mé zájmy snoubí a vytváření výjimečný produkt, který reaguje na potřeby dnešní doby. Udávám směr JAPŮ, navazuji důležité spolupráce, hledám obchodní partnery a řeším výrobní a provozní záležitosti.

| Moje zerowaste agentura www.envirostyl.cz

japu_tym_0002.jpg

Viktor

CPO

Zdravé veganské jídlo je pro mě již několik let přirozenou součástí mého aktivního životního stylu, který mi dává smysl. V rámci JAPŮ se starám především o budování brandu, produktový design a firemní strategii... 

Mimo JAPŮ mě můžete znát ještě z pár dalších projektů:

| Moje ilustrátorské studio www.profiKOMIKS.cz
Moje komiksová kniha - www.onthecoastofdreams.com
Můj osobní web - www.viktorsauer.com
JAPŮ TÝM 2016

Jani o příběhu JAPŮ

S JAPŮ jsem začala při studiu na vysoké škole. Hledala jsem způsob, jak se zdravě najíst i ve škole. Chtěla jsem něco jiného než bagety v bufetu nebo mastné a přesolené jídlo v menze, navíc těch vegetariánských či dokonce veganských možností bylo hodně málo (to byl rok 2012). Nenašla jsem produkt, který by splňoval mé představy o zdravém fastfoodovém jídle, tak jsem se rozhodla zjistit, zda je nás takových "náročných" více a odstartovala jsem JAPŮ (tou dobou ještě JAPŮ PAPŮ).

Pracovala jsem na JAPŮčku rok v improvizovaných podmínkách. Představte si ten paradox, vařila jsem vegetariánská jídla v řeznictví! Majitel řeznictví, kterého jsem oslovila jako asi 4. člověka při hledání kuchyně, mi vyšel vstříc a poskytl mi zázemí své výrobny. Byl to krásný, ale velice náročný rok.

Po ročním fungování, jsem se rozhodla projekt dát na chvilku spát. Nechtěla jsem už vařit v řeznictví, zároveň jsem potřebovala dotáhnout diplomku a připravit se na státnice. Po státnicích a obhájené diplomce jsem shodou okolností narazila na člověka s profi zázemím a domluvili jsme se na spolupráci. Znovu jsem oprášila mé recepty, pustila se do výroby již v profesionálních podmínkách a měla první obchodní zástupkyni. Začala jsem dodávat na přibližně 15 míst po Praze, hlavně do obchodů se zdravou výživou a farmářských obchodů, postupně začal i rozvoz do firem. Po půlroční spolupráci jsem se osamostatnila a přešla do jiného zázemí.

V roce 2015 jsem se seznámila s Viktorem, který se začal do projektu postupně zapojovat. Přicházelo různé stěhování výrobny, hledání kolegů, řešení financí…a to vše furt dokola. Nepodařilo se mi zajistit stabilní tým a JAPŮčko nerostlo, spíš se tak plácalo, nepovedlo se mi rozvinout žádné větší spolupráce a dodávání pár kousků do spousty menších obchodů mě zahlcovalo a nevedlo ke zlepšování. V dubnu 2017 jsem se rozhodla ukončit výrobu chlazených jídel a zaměřit pozornost pouze na Chytré kaše, které jsme uvedli do prodeje v květnu 2016 jako doplňkový produkt.

Nyní rozvíjíme pouze Chytré kaše, rozšířili jsme jejich nabídku a pracujeme na jejich umístění na trh.

Chytré kaše jsou zdravou alternativou ke snídaňovým cereáliím, kaším plným cukru a sušeného mléka.

Těšíme se, že si Chytré kaše také oblíbíte.

S chutí za tým JAPŮ

-Jani Půlpánová

5x JAPŮ A CHYTRÁ KAŠE

  • JAPŮ jsou zdravá bezlepková jídla. Pomáháme lidem jíst pestře
  • JAPŮ je jídlo na zalití horkou vodou na doma, do práce i na cesty
  • JAPŮ obsahuje promyšlené suroviny a je připraveno dle principů moderní výživy
  • JAPŮ je a vždy bude 100% veganské - bez masa, mléka, vajec a jiných živočišných produktů 
  • JAPŮ v praktickém obalu na opakované použití v domácnosti

Naše úspěchy

SIA 2015

Zapojili jsme se s projektem JAPŮ zdravého rychlého občerstvení do soutěže Social Impact Award, kde jsme se umístil mezi vítězi. Jsme moc rádi za tuto výhru, která nám pomáhá projekt rozvíjet. Děkujeme!

JAPŮ a SIA

Přebírání ocenění v soutěži Social Impact Award 2015, kterou pořádá síť Impact Hub. / The project gained the Social Impact Award 2015 organised by Impact Hub.

JAPŮ a SIA

Všichni vítězové SIA 2015: 1. Třetí rodič – podpora lidí v roli nevlastních rodičů. 2. Dárcovský zip – aplikace na podporu neziskových organizací přes e-shopy. 3. Sharygator – internetový portál pro sdílení vybavení. 4. Grand Garden – zahradní terapie pro seniory. 5. JAPŮ – zdravé rychlé občerstvení 6. Vítěz veřejného hlasování: Czechitas – vzdělávání a podpora žen v oblasti IT